PODCAST FESTIU!
Del 6 al 10 de juliol, de 9 a 13 h
Casal Jove de Calafell
Aquesta setmana descobrirem el món de la ràdio i la comunicació creant el nostre propi pòdcast, treballant la creativitat, l’expressió i el treball en equip.
Dilluns 6 de juliol: començarem amb la presentació de la setmana i diferents jocs per conèixer-nos. Després del descans iniciarem el treball amb la Laia per pensar la idea general i preparar el guió del pòdcast.
Dimarts 7 de juliol: farem jocs de cohesió grupal i continuarem treballant amb la Laia fent les primeres gravacions.
Dimecres 8 de juliol: dedicarem el matí a l’activitat “Emociona’t” i a repassar el contingut final del programa.
Dijous 9 de juliol: viurem l’experiència més especial de la setmana visitant Calafell Ràdio per fer la gravació final del pòdcast com autèntics professionals.
Divendres 10 de juliol: escoltarem i visionarem el resultat del nostre pòdcast i acabarem la setmana amb una sortida a la platja i la valoració final.
Cal portar cada dia esmorzar, ampolla d’aigua, roba i calçat còmode i crema solar. El divendres també caldrà banyador i roba de recanvi.